• Wat doe ik met het verpakkingsmateriaal dat gebruikt is voor mijn bestelling?

    Verpakkingsmateriaal dat gebruikt wordt bij het bezorgen van jouw bestelling zoals boxen, pallets, plastic planten potten en zwarte veenmanskisten kunnen wij helaas niet bij je op komen halen. Je kunt deze in komen leveren op ons groencentrum, of je kunt deze inleveren bij de plaatselijke milieustraat. Dit geldt ook voor plastic planten potten. Wij zullen ervoor zorgen dat deze gebruikte potten naar een plastic potten fabrikant gaan. Zij zullen de gebruikte potten verwerken tot nieuwe potten van hetzelfde plasticsoort.

  • Bezorgen jullie ook op locatie?

    Wij bezorgen op verzoek op een aangegeven locatie. Hou hierbij wel rekening met onze leveringsvoorwaarden. Bij het bezorgen van bestellingen wordt er standaard gelost op de oprit (mits verhard en goed bereikbaar) van het opgegeven bezorgadres.

  • Kan mijn bestelling bezorgd worden?

    Wij hebben een eigen bezorgservice waar je gebruik van kunt maken bij een minimale bestelling van

    € 50,00. Let op! Wij bezorgen alleen in regio Zeeland. Lees meer over Onze eigen bezorgservice.

  • Wat zijn de bezorgkosten?

    Bij besteding vanaf € 500,00 bezorgen wij jouw bestelling gratis binnen Zeeland. Alle bestellingen worden met eigen transport door een van onze eigen chauffeurs bij je thuis gebracht (Grote orders worden soms door een transporteur verzorgd). Woon je buiten Zeeland? Vraag dan naar de mogelijkheden.

     

    Bezorgkosten particulier € 50 tot € 500  Boven € 500 
    Bezorgen Walcheren € 17,50 Gratis
    Bezorgen Noord- en Zuid-Beveland € 27,50 Gratis
    Bezorgen Schouwen-Duiveland, Tholen en Zeeuws-Vlaanderen € 37,50 Gratis

     

    Let op! Er geldt een uitzondering op bovenstaande bezorgkosten voor het bezorgen van graszoden. Dit is pas mogelijk bij een bestelling van minimaal 120 m2 graszoden. Kosten bedragen hiervoor € 90,00.

    Bij transport van oude, zware bomen of big bags kan het zijn dat wij extra bezorgkosten in rekening moeten brengen als dit transport niet door onze eigen bezorgservice kan worden vervoerd.

  • Kan ik zelf aangeven wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

    Wij bezorgen bestellingen op donderdag en vrijdag. De bezorgdag is afhankelijk van onze route.

    Wij doen ons best om jouw bestelling op een voor jou geschikt moment te bezorgen. Vooraf nemen wij contact op om het verwachte bezorgmoment aan je door te geven. Wij kunnen de planten op een door jouw vooraf aangegeven plek* neerzetten. Je hoeft dus niet thuis te zijn.

    *Bij het bezorgen van bestellingen wordt er standaard gelost op de oprit (mits verhard en goed bereikbaar) van het opgegeven bezorgadres.