Bestellingen en offerte aanvragen duren langer

Houd u er rekening mee dat wij te maken hebben met langere doorlooptijden in ons bestelproces. Vanwege de enorme toename van vragen hebben wij het erg druk. Wij doen ons best om iedereen te helpen.

Vragen zoveel mogelijk via mail/site

Om de vragen van onze klanten zoveel mogelijk te kunnen beantwoorden verzoeken wij u om uw vraag aan ons te stellen via mail verkoop@zeelandplant.nl  of via het contactformulier op onze site.

Groencentrum geopend

Op dit moment kunnen wij ons Groencentrum nog open houden. Check voor de actuele openingstijden onze site. Mocht hier verandering in komen, dan zetten wij dat zo snel mogelijk op onze site. Wij verzoeken u met klem om rekening te houden met de volgende maatregelen:

  • Afstand houden (1,5 meter) tot onze medewerkers en andere klanten
  • Betalen is alleen mogelijk per PIN, contant geld nemen wij niet aan!
  • Waar mogelijk uw planten zelf uitzoeken en zelf inladen

Geen klantadvies meer op ons Groencentrum

Met ingang van dinsdag 24 maart geven wij geen uitgebreid advies meer op ons Groencentrum. Dit alles doen wij om ons zoveel mogelijk te kunnen houden aan de richtlijnen die het RIVM aan alle Nederlanders heeft gegeven. Namelijk: hou voldoende afstand en vermijd contact met anderen.

Reclame

Zeelandplant heeft alle reclame uitingen zover als mogelijk stopgezet. De geplande folder voor week 14 kon niet meer herroepen worden.

Vragen?

Wij hopen u snel weer onze volledige service te kunnen  bieden, maar momenteel staat de veiligheid van ons allemaal voorop. In deze moeilijke tijd hopen wij op uw begrip voor de genomen maatregelen. Heeft u vragen? Stel ze aan ons via mail of site!